Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сменям, сменям, а проблема си остава ...

    От както имам Алфа вече 5 месеца, проблема ми само един играят ми оборотите на празен ход от 400 до 1600 само в движение като освободя от скорост по някой пат и гасни,а като спра ги стабилизира на 840.Алфата е 156 1,8 98г смених, дебитомер,ламбда сонда,дросела е изчистен от нагар,карам я с 98 или 100 октановия бензин,но проблема не се решава ако някои има идея за нешто нека сподели. Ходил сам на диагностика моторчето на празен ход работи идея нямам.
    ALFA ROMEO 156 1.8 16V TS 98г.

  • #2
    ехххххххх,колко некадърни майстори има на този свят...............
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • #3
      Ами колега, аз до сега съм сменил ламбда, дебитомер, моторче за празния ход, свещи, прегледал съм всички въздуховоди, чистил съм дроселовата клапа, ходил съм на адаптация след това..., сега новото е че трябва да си чистя дюзите и другата седмица като ги сваля да ги изчистят ще споделя мнения да видим дали ще се оправи или пак ще ги клати! Много е неприятно! Особено като ми се случи да паднат оборотите в някой завой и хидравликата никаква я няма! Ама сега като почистя дюзите ще видим какво ще стане и ще споделя! Поздрави
      Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

      Comment


      • #4
        ок.чакам да споделиш, ако някой мисли нешто по въпроса....благодаря
        ALFA ROMEO 156 1.8 16V TS 98г.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от drigata
          ехххххххх,колко некадърни майстори има на този свят...............
          Що бе я кажи от какво се получава това клатене и аз като колегите съм със сменена сонда оригинал свещите и те дебитомера здрав клапата чистена дюзите и те на ултразвук и пак си е така ама не клати толкова много някъде 600-1200 проблема го мяма лятото като е на климатик.
          Сподели мнение че ми е интересно вече на какво ще се дължи проблема. Един колега беше споменавал че нещо му занулявали клапата и се оправил (не знам това зануляване адаптация ли трябва да значи) щото и това съм го правил. Бях чел някъде че може да се дължи на износване на оста на дросела на мястото където се задвижва от моторчето на празния ход.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            колеги помагайте че положението е сериозно.......
            ALFA ROMEO 156 1.8 16V TS 98г.

            Comment


            • #7
              ...мисля се,че може и да не е свързано с главната централна електроника /компа и периферията/ на автомобила...може да е от импулсният датчик към оборотомера, или от самия оборотомер...гледам из форума не преобладават много подобни нововъзникнали дефекти, а щом не се влияе от толкова сменени консумативи...??? ...чакай да изкарам схемите да видя как е организирана цялата работата , и ще пиша, ако не ме изправери дотогава някой подготвен......това е само едно мнение разбира се...
              156-2.4-JTD-99;
              156-2.4-JTD-SW-01;

              Comment


              • #8
                И при мен така.Но от време на време изчезва.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mll
                  ...мисля се,че може и да не е свързано с главната централна електроника /компа и периферията/ на автомобила...може да е от импулсният датчик към оборотомера, или от самия оборотомер...гледам из форума не преобладават много подобни нововъзникнали дефекти, а щом не се влияе от толкова сменени консумативи...??? ...чакай да изкарам схемите да видя как е организирана цялата работата , и ще пиша, ако не ме изправери дотогава някой подготвен......това е само едно мнение разбира се...
                  Проблема не е във датчика мотора наистина клати оборотите при движение по инерция и ниски скорости.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    Kолеги;и какво се оказва,АЛФИТЕ ни са с еднакъв характер.Моята по-малко го проявява.
                    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                    Comment


                    • #11
                      някой колеги да помогне ако може ако не ....... живи здрави.
                      ALFA ROMEO 156 1.8 16V TS 98г.

                      Comment


                      • #12
                        Алфата, дето гледах днес (и искам да взимам) е със същия проблем. Ако това нещо е непоправимо и е с неизвестна прчина, май няма смисъл да си набутвам главата ... баси, че от подобни проблеми как ми е писналооо ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: сменям а проблема си остава

                          Първоначално публикувано от mariyan_mva
                          От както имам Алфа вече 5 месеца, проблема ми само един играят ми оборотите на празен ход от 400 до 1600 само в движение като освободя от скорост по някой пат и гасни,а като спра ги стабилизира на 840.Алфата е 156 1,8 98г смених, дебитомер,ламбда сонда,дросела е изчистен от нагар,карам я с 98 или 100 октановия бензин,но проблема не се решава ако някои има идея за нешто нека сподели. Ходил сам на диагностика моторчето на празен ход работи идея нямам.
                          Как разбра дали моторчето за празен ход работи? Всъщност, къде ходи на диагностика?

                          Comment


                          • #14
                            Няма оправия от това. И аз съм сменил всичко изброено от колегите. Все така си е. Обаче намерих един начин на каране при който много рядко се шашват оборотите. Преди да отпусна на свободна не натискам едновременно съединитела и от едновременно с това да отпускам газта. Първо леко отпускам газта и после натискам съединителя за да освободя от скорост. Малко е сложно за обеснение. По този начин не се получава това шашардисване на двигателя. Забелязал съм, че не отпусна ли малко по-рано газта, двигателя все едно се шашка като натиснеш съединителя и отпуснеш газта едно временно.
                            И че така де, кола с характер Така си я карам моята и нямам проблеми. Не знам дали при вас ще има резултат.
                            Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                            Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

                            Comment


                            • #15
                              Аз пък специализирах да давам по-малко гас в момента като ми падат оборотите. Нещастна история. Майстора изказа мнение за спукан колектор. Дърпа по малко въздух. Ама божа работа от какво е.

                              Сърцата са по-капризни от умовете.

                              Comment

                              Working...
                              X